کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه 3 کتاب در جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی

http://www.iricap.com/images/img-book-entry.gifهمزمان با برگزاری سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی در 20 تیرماه، 3 کتاب تازه انتشار یافته دبیرخانه، ارائه و به مدعوین جشنواره اهدا خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی آنایلز؛  3 کتاب یاد شده "آشنایی با بالاترین مخاطرات امنیتی وب‌گاه‌ها"، "بلوغ دولت الکترونیک" و "گزارش چکیده پروژه‌های دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی" است که به همراه ویژه‌نامه خبری-تحلیلی جشنواره ارائه خواهد شد.
"آشنایی با بالاترین مخاطرات امنیتی وب‌گاه ها" ترجمه علی سوزنگر و سید روح الله سجادی، ترجمه‏اي از نکات قابل توجه در موضوع امنيت فضاي مجازي است که به همت فعالان در اين دبيرخانه انجام و با هدف فرهنگ‌سازي در زمينه تأمين امنيت فضاي تبادل اطلاعات در محيط مجازي توسط دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني چاپ و منتشر شده است.
در این کتاب موضوع امنيت فناوري اطلاعات و اتخاذ سياست‌هاي دولتي که در اين عرصه نقش بسيار مهمي را در حوزه‌هاي مختلف سياستگذاري و اجرا در کشور ايفا مي‌کند و به طور مشخص نقش سازمان‌ها و نهادهاي مسئول در اين حوزه در راستاي آگاهي بخشي و تأمين امنيت همه کاربران فضاي مجازي مورد توجه قرار گرفته است.
"بلوغ دولت الکترونیک"، تألیف امید کاشفی و آزاده زمانی‌فر نیز دیگر کتابی است که به ارزیابی دولت الکترونیک و شاخص‌های آن می‌پردازد. در مقدمه این کتاب به قلم دکتر حمید شهریاری آمد است: " در کشور ما بخش اعظمی از ارائه‌دهندگان اطلاعات و سرویس‌دهندگان به مردم را دستگاه‌های تحت امر دولت، قوای مقننه و قضاییه تشکیل می‌دهند. خدماتی که در زندگی مردم نقش بزرگی داشته و امور روزمره مردم بدان وابسته است. ارتباطی در چند سطح ارتباط مردم با مردم B2B ، مردم با دولت B2G و دولت با دولت G2G و نظارت و ارزیابی دائم بر این فعالیت‌ها را می‌طلبد. از این رو با توجه به اهمیت وب‌گاه‌ها و لزوم بهره‌مندی آحاد مردم از محتوا و خدمات فراهم شده، بر آن شدیم تا با ایجاد فضای رقابتی در این عرصه، زمینه را برای رشد و توسعه وب‌گاه‌های حاکمیتی فراهم سازیم. خدمات‌رسانی هر چه بهتر به آحاد ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی از نتایج اصلی این فضای رقابتی است."
"گزارش چکیده پروژه‌های دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی"، عنوان کتاب دیگری است که اخیراً چاپ و منتشر شده است. در این کتاب اطلاعات مربوط به سه برنامه‌ی راهبردي و بيش از 50 پروژه‌ فرعي دبیرخانه ارائه شده است. پروژه‌های حاضر در این کتاب تنها به عنوان نمونه‌هایی از پروژه‌هاي انجام شده در حوزه‌هاي مختلف است و انتخاب آن‌ها نشانه‌ برتری بر سایر پروژه‌ها نیست. در اين مجموعه، مبناي معرفي پروژه‌ها بر اساس برنامه‌هايي است كه در کارگروه‌هاي دبيرخانه با محوريت طرح تسما ارائه شده و در هر بخش اطلاعات عمومي پروژه‌ها، شامل خلاصه پروژه، تعريف مسأله، اهداف و نتايج مورد انتظار و دستاوردهاي طرح آمده است. دبيرخانه در انجام اين پروژه‌ها از همراهي و همكاري مستقيم بخش خصوصي و دانشگاهي بهره‌مند بوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9968 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/20 تعداد مشاهده: 2160
سافت گذر